UA | RU
Отримати консультацію

Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України (ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів”) протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару. Клієнт повинен надати оригінал накладної, за якою було отримано товар. Перевірку якості та кількості товару здійснює самостійно клієнт у момент прийняття. Відсутність застережень щодо якості та кількості товару підтверджує належну якість та відповідну накладну кількість продукції.

Категорії товарів, які можна повернути:

- тротуарна плитка (належної якості);

- бордюри та поребрики (належної якості);

- водовідведення (належної якості);

- будівельні блоки (належної якості).

Категорії товарів, які не можна повернути:

- геоматеріали (належної та неналежної якості);

- сипучі матеріали (належної та неналежної якості);

- ландшафтний дизайн (належної та неналежної якості);

- паркан та елементи огорожі (належної та неналежної якості);

- оздоблювальні матеріали (належної та неналежної якості);

- ЗБВ (належної та неналежної якості).

Продукція належної якості:

1. відповідає заявленим характеристикам (для бетонної продукції геометричні розміри в інтервалі +-10% є допустимими, така продукція вважається відповідною до заявлених характеристик);

2. відсутність значних потертостей і сколів (які не зникають після промивання та чищення)

Продукція неналежної якості:

1. відповідає заявленим характеристикам;

2. присутні значні потертості та сколи (які не зникають після промивання та чищення)

Не підлягає поверненню:

Продукція, що має відхилення у відтінках пофарбованої поверхні, не підлягає поверненню. Так само, якщо продукція пошкоджена через неправильне використання або некоректне укладання з порушенням технології, вона не може бути повернена. Деякі незначні дефекти, такі як включення частинок органічного походження або білі висоли, що не впливають на якість продукції, також не є підставою для повернення. Пошкодження, заподіяне стихійними лихами або непереборними силами, а також збитки, заподіяні сторонніми предметами або внаслідок застосування реагентів, також не підлягають поверненню. Відхилення у розмірах та зовнішньому вигляді, що відповідають державним стандартам та технічним умовам, не є підставою для повернення. Також продукцію, пошкоджену внаслідок транспортування, складування або зберігання, не можна повернути.

Строки повернення товарів належної якості: протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару.

Умови повернення товарів належної якості:

1. клієнт повинен надати оригінал витратної накладної;

2. не підлягають поверненню товари помаранчевого, бежевого, зеленого та синього кольорів (це неходові товари, які виробляються виключно на замовлення клієнта);

3. товар повинен бути упакований аналогічно, як був відвантажений (така кількість товару в рядах, така ж кількість рядів у піддоні)

Порядок повернення товарів належної якості:

1. клієнт надає оригінал Видаткової накладної та продукцію до повернення (яка входить до списку товарів у даній Видатковій накладній);

2. комірник перевіряє відповідність товару, що повертається належній якості;

3. комірник приймає товар складу

Фізичне місце розташування, де можна здійснити повернення:

вул. Житомирська, 6, Одеса, Одеська область

Термін повернення коштів:

повернення коштів здійснюється строком до 10 робочих днів (готівкою або на банківський рахунок Покупця).

Транспортні витрати на повернення товару:

всі транспортні витрати на повернення товару несе Покупець.

Отримати консультацію
* Поля, обов'язкові для заповнення
Записатися на консультацію