Повернення товару здійснюється відповідно до чинного законодавства України (ст. 9 Закону України „Про захист прав споживачів”) протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару. Клієнт повинен надати оригінал накладної, за якою було отримано товар. Перевірку якості та кількості товару здійснює самостійно клієнт у момент прийняття. Відсутність застережень щодо якості та кількості товару підтверджує належну якість та відповідну накладну кількість продукції.
Категорії товарів, які можна повернути:
- тротуарна плитка (належної якості);
- бордюри та поребрики (належної якості);
- водовідведення (належної якості);
- будівельні блоки (належної якості).
Категорії товарів, які не можна повернути:
- геоматеріали (належної та неналежної якості);
- сипучі матеріали (належної та неналежної якості);
- ландшафтний дизайн (належної та неналежної якості);
- паркан та елементи огорожі (належної та неналежної якості);
- оздоблювальні матеріали (належної та неналежної якості);
- ЗБВ (належної та неналежної якості).
Продукція належної якості:
1. відповідає заявленим характеристикам (для бетонної продукції геометричні розміри в інтервалі +-10% є допустимими, така продукція вважається відповідною до заявлених характеристик);
2. відсутність значних потертостей і сколів (які не зникають після промивання та чищення)
Продукція неналежної якості:
1. відповідає заявленим характеристикам;
2. присутні значні потертості та сколи (які не зникають після промивання та чищення)
Не підлягає поверненню:
Продукція, що має відхилення у відтінках пофарбованої поверхні, не підлягає поверненню. Так само, якщо продукція пошкоджена через неправильне використання або некоректне укладання з порушенням технології, вона не може бути повернена. Деякі незначні дефекти, такі як включення частинок органічного походження або білі висоли, що не впливають на якість продукції, також не є підставою для повернення. Пошкодження, заподіяне стихійними лихами або непереборними силами, а також збитки, заподіяні сторонніми предметами або внаслідок застосування реагентів, також не підлягають поверненню. Відхилення у розмірах та зовнішньому вигляді, що відповідають державним стандартам та технічним умовам, не є підставою для повернення. Також продукцію, пошкоджену внаслідок транспортування, складування або зберігання, не можна повернути.
Строки повернення товарів належної якості: протягом 14 календарних днів з моменту отримання товару.
Умови повернення товарів належної якості:
1. клієнт повинен надати оригінал витратної накладної;
2. не підлягають поверненню товари помаранчевого, бежевого, зеленого та синього кольорів (це неходові товари, які виробляються виключно на замовлення клієнта);
3. товар повинен бути упакований аналогічно, як був відвантажений (така кількість товару в рядах, така ж кількість рядів у піддоні)
Порядок повернення товарів належної якості:
1. клієнт надає оригінал Видаткової накладної та продукцію до повернення (яка входить до списку товарів у даній Видатковій накладній);
2. комірник перевіряє відповідність товару, що повертається належній якості;
3. комірник приймає товар складу
Фізичне місце розташування, де можна здійснити повернення:
вул. Житомирська, 6, Одеса, Одеська область
Термін повернення коштів:
повернення коштів здійснюється строком до 10 робочих днів (готівкою або на банківський рахунок Покупця).
Транспортні витрати на повернення товару:
всі транспортні витрати на повернення товару несе Покупець.